هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
قال نبينا محمد صلى الله عليه وسلم :{إذا مات ابن آدم انقطع عمله إلا من ثلاثة: صدقة جارية أو علم ينتفع به أو ولد صالح يدعوا له}
بسم الله الرحمن الرحيم والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته , المنتدى تابع لشركة احلى منتدى والخدمة والصيانة مدى الحياة , وأعضاؤنا قدموا 33879 مساهمة في هذا المنتدى وهذا المنتدى يتوفر على 8838 عُضو ,للإستفسار يرجى التواصل معي عن طريق إرسال رسالة شخصية .. ولكم فائق تحياتي وتقديري , المدير العام : علي أسامة (لشهب أسامة)
برنامج التصميم ثلاثى الابعاد الرائع فى اصدارة الاخير 3D-Coat 3.7.10A SIMP/CUDA x32/x64 للحزمتين 32 , 64 على اكثر من سيرفر
كاتب الموضوع
رسالة
علي أسامة (لشهب أسامة) المدير العام
الجنـسية : البلد : الجزائرالجنـــس : المتصفح : الهواية : عدد المساهمات : 26932التقييم : 0 تاريخ التسجيل : 24/10/2008 العمر : 31 الموقع : https://readwithus.yoo7.com/ المزاج : niceتوقيع المنتدى + دعاء :
موضوع: برنامج التصميم ثلاثى الابعاد الرائع فى اصدارة الاخير 3D-Coat 3.7.10A SIMP/CUDA x32/x64 للحزمتين 32 , 64 على اكثر من سيرفر الخميس 10 مايو - 12:01
3D-Coat 3.7.10A SIMP/CUDA x32/x64
هذه الصورة مصغره ... نقره على هذا الشريط لعرض الصوره بالمقاس الحقيقي ... المقاس الحقيقي 600x338 .
3D-Coat is a useful tool for 3D artists and designers aimed to boost the speed and quality of 3D-object texturing and detailing and developed specifically for game development, etc...Painting textures and sculpting. It combines painting layered textures and sculpting in one easy to use interface. Retopology tools. 3D-Coat combines the most powerful retopology approaches in one package.
3D Layers. Every layer consists of a colour, specular, transparency, and displacement channel.
Compatibility. Full compatibility with Light Wave 3D, Modo (via .lwo format), Maya, 3ds Max, Carrara (via .fbx and .obj format). tr 3D mouse support. 3D-Coat supports 3D SpaceNavigator by 3DCONNEXION. Connection with Adobe Photoshop. It can deeply integrate with Adobe Photoshop (R) or any other PSD editor.
Features 3.7.10 Per-face hide tool in voxel surface mode CutFace in PaintRoom will hide voxel pieces too. In so way freeze/hide tools in paint room act on voxels as well. Ghost mode introduced New blendmode - Highlight emissive. Read hint there. new item Texture->Import->Emissive intensity "To center mass" and "To bound centser" in Merge tool will move gizmo instead of object. Free-form pose deformation quality improved a lot. Matth of transforms rewritten. Fixed "more on bright" issue fixed "improper scale issue" fixed "Selecting Low-Poly View breaks shading views" mutiple uv-sets per object in FBX export/import supported. resolved scaling issue import tiles as UV sets implemented for MV painting too. I made better support of smoothing groups export via OBJ files. crash when saving subtree fixed small fixes: renaming models in "Models/Splines" tab fixed + dropped models from VoxTree -> Models getting more intuitive names.